vändsdiig

helloj!
Idag vaknade jag av mig själv vid 9, sen låg jag och drog mig. Skönt att börja vakna av sig själv den tiden.
Jag hade tänkt mig att ta en prommis nu på morgonen, men när jag kom upp så kollade jag ut. Det blåste så mkt och jag är allergisk som ett svin idag! Kan de gå över nån gång...................

M&M är här just nu. Sen idag tänkte jag fixa lite med låtar och så. SÅ grym irriterande att man inte kan ha en ipod på 2biliotek. För när jag fick min första ipod hade jag en annan dator, och på den har jag väldigt många låtar! Och nu har jag en ny dator och en ny ipod till den. Men när jag vill ha in nya låtar på min gamla ipod blir det krångel. För om jag ansluter den till min dator jag har nu försvinner allt de gamla på den och det vill jag inte. Har pratat med sånna som jobbar med sånt där men dom säger också att det inte går och att det är dåligt. Det var till och med några hackers som hade provat på det, men inte lyckats.....



Dags för en förändring snart!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0