video shooting

Yoo mothafucka!
Ja, helgen har ju inte varit lugn för 3öre..
Fredag var jag papi&mami i DC va på Newseum och kikade runt lite. Sen åkte vi in och kikade på hockey.
Vi satt i resturangen och käka as god buffe. Jag tror jag åt för 75dagar! det var super gott!
fanns allt och jag åt POTATISGRATÄNG för första gången på över 4 månader. Det har jag saknat super mycket!
Vi satt iaf där uppe och kikade och åt, sen sista perioden gick vi ner o satt oss på platserna. Man ser bättre där, för vi hade platserna nästan precis längst ner. :)
Fast Caps förlorade i förlängningen. 
Sen träffade jag Sarisen och vi fixade ilte saker som vi behövde fixa innan lördagen. Då var klockan ställd, var det bara att gå upp och göra sej i ordning. Jag och Sarah började parta där runt 10... på morgonen!
Sen tog vi en taxi ill video shootingen.  Vi var med i en inspelning av en musik video. :)
När vi kände att det var nog tog vi taxi till Ellen, där vi parta ännu mer och bytte om till våra halloween outfits!
sen var det paty hela natten :) haha nästan lite för mycket party kanske!
pusss nu ska jag packa upp och sova..
Jag har inte precis sovit mycket i helgen.. så sömn vill sitta fint :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

helt klart en aningens for mkt partande, haha men ah va fan , ja gillare! ;p

2009-11-02 @ 04:08:21
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

som vi gillare.. :) acktaaa

2009-11-02 @ 17:56:01
Postat av: tilde

video shooting, vilket passande namn för min kvällsaktivitet. jag kan inte sluta skratta!!

2009-11-02 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0