wonderful week!!! end

Ja som sagt tidigare så har jag vart ledig sen i tisdags. Och det känns bara värre att komma tillbaka till verkligeheten när man vart ledig längre :(
Marre kom i fredags, så vi gjorde oss iording sen var det party!
Vi åkte hem till sid o sagge :) så fick marre träffa på dom också. Lördagen gick ju till att sova.. vi sov tills det var dags att göra sej i ordning. 
Jag blev utbjuden på middag av tjejerna för min födelsedag. Sen åkte vi vidare, o ja ba... jaa den här vägen känner jag inte igen utan anade att d var något lurt. men ingen aning om vad! Så dom lindade sjalar runt mina ögon, sen gick vi en bit och knackade på en dörr! haha jag trodde jag skulle dö.
När vi kommer in tar dom av mej bindorna, och så är jag hos en spådam. Jag har alltid drömt att få bli spådd, och det fick jag. Jgg tycker som är interessant, för jag kan lova er att hon inte sitter och hittar på. Allt hon sa stämde. Hon sa mycket, för mycket för att ens komma ihåg. Några saker kommer jag ihåg. Dels att jag är en givare och ingen tagare, att när jag blir arg så blir jag det för en kort stund, jag oroar mig för mycket. Sen sa hon andra saker som är lite privatare. Och jag höll på att börja grina när jag satt där. Det är ju lite läskigt att en helt främmande människa kan veta så mcyket om dig genom att hålla dej i händerna.
Men jag uppskattade det jätte mycket! Tack så mycket tjejer ♥
Efter det var de på med partydressarna och taxi mot FUR! :) aah o oj va kul vi hade! 
Jag älskar den klubben! Up in VIP with all of my thugs.. that´s life baby
juppjupp, och idag åkte marre hem :( boooo.. Så jag och Sarisen åkte till S&S, vi har varit där spelat biljard, kikat tv, spelat kort bara en slapp söndag helt enkelt :)
Men de känns jätte tugt att vara "hemma" igen. Jag har många hem nu känns det som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0