Det blir ett långt inlägg

Fredag:
Började med att jag stissa runt här som en dåre, innan jag åkte iväg och hämtade mami och papi på flygplatsen..
Jag fick sitta och vänta ett tag, men de va lugnt... för det var typ på sekunden att dom ahade misat flighten..
så jag var glad att dom kom!
Vi åkte till hotellet och bara hängde, till jag drog vid 9 tiden.. För de var ju fredag? = utgång. 
Kvällen slutade, eller jo slutade bra. men både Sarah& Ellen tappade sina mobiler.
haha det var så sjukt med ellens telefon, för vi sitter i bilen.. så åker vi, då säger jag ååh de va mobil som flög från oss. alla ba va? ja jag har min sa jag, och han som körde hade sin, sarah hade ju tappat sin... ellen ba skratta typ.
Men jag tror de va hennes som flög! hur d hände var ju en annan historia..
Lördag: 
Fick ställa klockan på 10 för att komma upp. Fick gå upp sliten och bakis och sjuk. För att pallra mej till hotellet och vara social.. JAg tog med Mami & Papi på  Tysons.. De är ett rikitgt stort shopcenter! så vi gick där och kika, men vi var inte ensamma... Det var dåligt väder på en lördag.. det var väl en mijlon till som var där.
Sen efter shoppingen va klockan ganska mycket, så jag åkte till Sarah&Ellen och vi bakade negerbollar och rulltårta(?) hah! sen åkte vi ut till hamnen som jag då vill säga det... det var mysigt! lite ovanlig lördag för att vara oss :)
Söndag:
Upp i tid fara till papi&mami plocka upp dom sen åkte vi till en jätte stor outlet! och då menar jag verkligen jätte stor! Vi gick där i 6 timmar. och då hade vi hunnit med hälften! jag var hlélt död..
Om man räknar allt i helgen vad ag köpt : 2 par skor, 1 UGGS, 3klänningar, strumpor, 3trosor, sporttopp, träninglinne, halloween dräkt. Tror det va de!
d kanske kommer bilder om ni har tur... :)
Måndag:
Vi åkte in till DC åkte på en gudie tur inne i dc förbi alla sevärdigheter! och ja de finns en jävla massa..
det tar adlrig slut.. 
Efter det så åkte vi till GeorgeTown. Det är en mysig stadsdel där det finns affärer och resturanger. Så gick vi där och strosa. Sen åkte jag och Leo till malen, medans Petta följde med Nicke på en intervju..
Sen åkte vi alla och käka.. mysmys :)
sen åkte jag till sarah&ellen innanjag for hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0