men ja jag lever

men ja jag lever...
va trodde ni?
lever som aldrig förut.. njaa jo men nästan..
helgen var awesome,, men d vet ni kasnke..
på fredagen vart vi på Ultra Bar... då fick min telefon nått ryck, det stog att jag hade slagit in min pin för många gånger så jag behövde black berry lösen.. Inte vet jag vad de är. så jag slog av telefonen och drog ut batteriet, då somnade hela telefonen.. och sen så gjorde dom om regrestreringen. (telefoner fungerar inte alls lika här som i sveirge) men whatever, så gick ja till en verizon store, så skickaade dom mej en ny telefon. Men det dryga var att jag inte hade några kontakter kvar på den gamla telefonen, eftersom den hade ominstallerats. så jag satt där mitt inatten utan alla mina nummer. tror ni jag var lycklig?
Men så tur var fick jag tag i de viktigaste... boooo
och sen på lördagen var vi på FUR, de va nån konsert där så de va så smockat de kan bli! men sånna som vi e så gick vi ju såklart före i kön! så stannade dr och festade till kl 6. 
Men det va jätte kul.. men snacka om att man var slut som artist på söndagem! men jag var duktig och gick upp kl 12, medans S&E sov till sådär 5 tiden. 
Måndag:
Då sov jag hela dagen, sen på eftermiddagen var jag och Erin på gymmet..
Och idag, har jag sovit, solat och fixat min nya telefon.. :) sen var vi på gymmet.
Sen nu ikväll har jag vart hos Kathi (en tysk auair) med rebecca och kikat på film käkat popcorn och daim.
Kathi hade vart på IKEA i helgen så hon hade köpt daim ♥
see yaa soon BB

Kommentarer
Postat av: !

BB klarar sig inte utan BB!!!! Men snart e de fredag igen! :D

2009-10-21 @ 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0