Sovit som en gud

Godmorgon!

jag har sovit som en gud inatt.. det var valbehovligt!
Det forsta jag gjorde i morse nar jag vaknade, var att stoppa in en tvatt. Jag har sa mycket att tvatta!
och jag maste hinna med allt innan kl 11 da jag ska hamta papi&mami.
Dom ska komma hit ut idag, vi ska ha middag med min hostfamily.. Wierd!
men innan dess ska jag ta med dom till malen. Stackars papi,,, inte latt.. men han fick ju iaf ga pa hockey igar.
och det gick bra for caps igar! dom vann me 4-2 och for nicke gick d ocksa bra.. tror han gjorde 1 mal o 3 ass..
Pa fredag ska vi pa match igen! :)

Ja vilket fall som helst, sa ska jag snart ta och skjussa Erin till skolan. Sen ska jag hem och duscha och tvatta!
innan jag aker ivag...

Sa pa aterseende!
Och ja, Jag och Sarah har en sjukt rolig grej att gora pa lordag! Men tanker inte beratta vad det ar forens vi gjort det. :)


Kommentarer
Postat av: sarah

det kommer bli kung!!!! JEJ

2009-10-29 @ 03:31:37
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0