dagarna gar sa fort

Hejsan..
Idag vaknade jag vackte Erin fick vag henne till skolan, sen gick jag och la mig igen.
Men hon hade glomt sin bok hemma, sa jag fick kliva upp och aka ivag med den.. Sen somna jag om, sov till 11.
Hade da fatt mess av Katta som fraga om jag skulle med pa hockey kl 12. Synd att jag sov, de hade jag velat!
Men vilket fall somhelst ska vi ga pa mandag! da e de rikigt traningsmatch i Verizon. YEY!

Annars idag har jag vart och kakat lunch med Rebecca, sen gick vi och handla bodylotion och M&M. mmmm
Nu haller jag pa och tvatta, boka buss till NYC, skrivit ut bokingen pa hotellet. och jaa.. tiden bara rinner ivag!
Snart kommer Erin hem, da ska vi aka till Gymmet!


hors sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0