slutet av januari

Ni kanske vill veta vad jag har hållt på med i helgen.
På fredagen böjrade de med att jag inte jobbade, jag åkte då till sarisen.
Va med sarah och ellen, gick och käka oså..
Sen bestämde vi oss för att gå ut. Jag och sarah taggade, ellen va inte det. Så vi bestämde oss att överaska henne, så vi dök upp hos henne och fick henne förstås taggad :)
Sen efter clubben åkte vi hem till Winston, vi hade dock somnat innan efterfesten dragit igång.
Men det blev liv i oss igen. Iaf i mej :) HA
Vi vaknade upp på lördagen, jag var så himlans bakis :( så jag sovhela dagen, medans dock såg film efter film...
När jag väl vaknade, var jag vråål hungrig, men det tog oss ändå till 10 innan vi åkte ut och käkade.
Sen åkte vi tillbaka till winnie, då kollade vi på en skräckis och baraa låg i soffan. Det snöade ute så vi var inge sugen på party...
så vi låg bara o mös :)
Sen på söndag åkte vi till sb sen drog jag och plockade upp rebb och mirka på metron, så körde vi till malen..
Ja och nu är det vecka igen...
Min unge är ledig idag, men hon sov hos en kompis så jag fick lång sovmorgon.. Sen åkte vi på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0