små saker

Att man kan haka upp sig på små saker när så mycket värre saker kan hända.
Jag och Rebecca satt och käkade middag, när jag berättade om alla problem jag har osv. Då vi tänkte, vafan klagar man så mycket för. När man har det bra. Det finns så mycket som kan ske.
Rebeccas kompis hemma dog i helgen, för han ramlade ner för en trappa och bröt nacken. Så sitter vi och klagar över små saker som inte ens kanske har en viktigt innebörd.
Saker kan ske så himla fort, sen är en person borta. Men som jag tror så tror jag att man hamnar på ett bra ställe efter döden. Tror inte riktigt det finns en död, det är bara ett annat liv.
Man ska ta vara på det man ha, och se det hela med andra ögon och vara glad för det man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0