sorry

hejhej hemskt mycket hej!
har inte haft lust eller tid att uppdaterat. Flåt för det!
Helgen var bra :)
har hunnti med mycket fredagen så käkade me & T middag med rebb&belinda.. sen bowlade vi , jag vann :)
I lördags fixade jag mina naglar, sen å kvällen hade vi middag med mirka& andrew, rebecca&lolo.
Sen gick jag och T ut...
Söndagen var allahjärtansdag, jag och T bestämde oss för att åka till Baltimore. Så vi tog bilen dit, jag körde ::)
det var typ en halvmeter att ja körde på en tjej! inte d ens va så långt.... haha! hon hoppa till o skrek. Sorry liksom
men jag satt på msn medans jag körde, jag ska aldrig göra om de :)
Vi såg delfinshow och hade mysigt :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0