dalig uppdatering

Jag har vart kass pa att uppdarera bloggen dom senaste dagarna.
Men iaf.. Onsadagen lamnade vi Sveirge kom fram till Washington ungefar vid 5.. Var hemma hos Sarisen vid 7.
Innan vi hade hittat bilen och allt som horde dar till.. haha
Kom hem tog en valbehovlig dusch, sen kom bejbi o hamtade mej....

Pa tordagen umgicks jag och Sarah med hennes mami och vaninna.
Kakade middag och drack lite... men vi var sa himlas trotta, min jetlag var inte liten... sa jag slocknade vid 10.30
:) fick saga gott nytt ar dagen efter .....

Fredagen tog vi det lugnt, var pa malen lite... Sen blev vi taggade pa ga ut sa da gick vi ut istallet.. Sjukt drag!
Grymt taggade sa vi gjorde detsamma pa lordagen! Grymhelg!!!
Kan bara saga u and me only...

Igar var vi utslagna hjaltar.. sov igenom hela dagen.. Tills det var dags for mej att aka hem.. :(
boo nu e jag hemma igen.. jobbar och star i...
Idag ska jag till gymmet ocksa! valbehovligt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0