tandvärk

Ha sovit jätte dåligt i natt, har vaknat och varit helt svettig. Har tandvärk iden högra visdomstanden.
För några månader sedan hade jag likadant i den andra tanden och fick då gå till tandläkaren här.
Fast i den vänstra hade jag betydligt ondare och hela ansiktet svullnade upp. Får hoppas att det inte blir så igen.
Eftersom jag sov så dåligt inatt och i lördagsnatt, så har jag sovit hela dagen idag. Vaknade vid 2.
Ringde m&m, pratade med dom.. Jag harinte pratat med dom sen Julas, så det var kul...
Sen har jag inte hunnit med så mycket än, käkade nyss. Och idag fick jag paket :) jej
Mitt namnhalsband har kommit tillbaka,nu i bättre skick! och min mössa, och en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0