morgonrunda

Ställde klockan på tidigt idag, gick ut och sprang i solen kom hem åt en god frukost (gröt, haha!)
duschade och sitter här insmörjd som en litet smultron.
ska bort en weekend nu, så håller på och packar. Va ska man ha med sej? det börjar ju bli kallt här :(
jag vill ju fortsätta att vara barbent. men det får man väl glömma.
Jag saknar min älskade vän Marlene så mycket!!♥ i miss u i miss u i miss uuuuuuuu
boooo,, i need u..
hoppas jag kommer och hälsar på dej snart :) när jag har bestämmt vad jag vill gö med mitt liv!
du är bäst och du vet det...
♥♥♥
en ny duschad carro

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ååå jag saknar dig så det gör ont juu!! <3 Du är sötast!! Du gjorde min dag med detta inlägget !! Du är mer än välkommen när du vill. Hooppas jag får se dig snartiiii LOVE U!

2010-09-03 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0