solsken

Va ner på stan, fixa lite på banken med mina pengar från norska kontot. Ja som jag fortfarande har kvar.
Men det gick bra tog några timmar men det fixades :)
Hälsade på morfar o mormor. Fixade deraas flygbiljetter sen åkte vi och handlade.
Sen när vi stog i MAX kön, så fick jag ett iiiil.. Jag vill börja plugga.. Jag vill läsa baråret.
Så jag ringde när jag kom hem , och jaa jag börjar plugga på måndag :) JEEEEEJ
Med min älskling också. gummis vi kommer va bäst... ♥
Sitter och letar böcker, men ska hem till Sophia sen så får hon hjälpa mig.. 
Kommer bli en myys kväll :)
pusssis

Kommentarer
Postat av: Majs

Men baby fanva snygg du e!! Jackan ÄLSKAS!!

2010-09-12 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0