sorry för jävligt dålig update!

Nej, men förlåt, men det har vart så sjukt mycket så jag har inte ens hunnit med och andas typ..
Har böljrat skolan, de känns väl bra.. Kan ju inte säga för mycket då vi bara haft skola 2 dagar.. Men vi har börjat med grupparbete så jag har lärt känna dom i gruppen iaf..
Eftersom jag missade föra teambulding veckan så har jag väl inte bondat med så många :P
Har fortfarande inte hittat något eget boende vilket suger!! Just nu bor jag hos Isabel, så jävla gulligt av dig!! ♥
Har varit i skolan idag till kl 12, sen körde jag till flygplatsen och tog flyget till Arlanda för sedan åka vidare till Luleå.
Sitter på arlanda just nu, har precis käkat.. Jummie va det!!
Så nu ska hela familjen åka upp till Luleå. Kolla på lite matcher och sen fyller Mami år också!! Ska bli mys.. Även fast det är jävligt mycket annat i mitt liv just nu så måste man ändå få njuta o mysa med familjen ;)
LOVE TO U DOLLS

Kommentarer
Postat av: tilde

nu bordedu uppdatera, för jag har skaffat blogg!

2011-08-30 @ 23:47:10
URL: http://tildemalmo.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0