hej grisar!

:)
Idag har jag ätit en semla!! jag har inte käkat en sån på 10år kanske?
den var god! men ja tycker inte om mandelmassa så de var en miss kanske!
Har nyss duschat, kom från gymmet.
Jag sak föna håret sen ska jag sminka mig och klä på mig sen ska jag och Tilde käka sushi!
jumieee!!
och inte för att glömma. jag är blek som ett lik! jag tror jag aldrig vart så här blek.
men det ska fixas tills jag åker till LA!
då ska jag va snygg! ;)
okej, jag saknar att blogga... men  mitt liv är ganska samma samma varje dag nu förtiden! men de blir ändring om ca 3 veckor!! då blir bloggning, me alla mina fina dyra inköp! jag har nå fel just nu?
jag shoppar varje dag?
kanske ska börja dela med mig av mina inköp? så ni kan se, och bli avundsjuka! lol ;)
see ya guys! muuuah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0