Hola amigos!

Jag har sån jetlag OMG . Jag sover hela tiden känns det som, förutom på natten då jag ska sova.
Då är jag hur pigg som helst! Sån tur finns skype så jag underhålla mig med :) hihih mina små bäbisar som jag saknar!  ♥ U.
Idag skulle jag plugga hade jag sagt till mig själv, men istället har jag sovit bort hela dagen. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan ta tag i plugget! Har lite kvar innan jag får sommarlov!! Yes :)
Tog en powerwalk med Sophy idag också, äntligen fick vi träffas! Har saknat henne dårå.  O i lördags fick jag träffa min lilla bitch I igen åsså. LOVE!
Kom precis hem från gymmet, och har precis käkat tonfiskröra.. Nu har jag sån jävla mens värk också! Jävla skit! Kan man få bli kille för en vecka ibland??
Nu håller jag på med ett album som ska upp på facet snart!
Love u bitches muuah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0